Tudnivalók a KRTK hibajegy kezelő használatához
Weboldal: https://helpdesk.krtk.hun-ren.hu
Osztályok/csoportok: KRTK-IT és AB
Az első AB admin regisztrációját L.Gábor vagy G.Robi végzi.
Ezután az AB admin már képes az AB munkatársak (agents) felvitelére.
Munkatárs/agent belépés: egyedi email címmel és jelszóval, itt:
https://helpdesk.krtk.hun-ren.hu/scp/login.php
Regisztráció utáni tennivalók
Saját profil, Beállítások alatt módosítandó:
Saját profil, Beállítások, alapértelmezett papírméret: A4
Saját profil, Beállítások, kiválasztott nyelv: magyar
Saját profil, Beállítások, aláírás: tetszés szerint
Felhasználók: nem admin (agent) jogú felhasználók, akik eddig már beléptek az osticketbe.
Feladatok: AB fogja használni.
Jegyek: saját csoport (AB) jegyei. Tovább szűrhető a részletes/advanced beállításokkal.
Jegyek, új jegy/New ticket: admin munkatárs (agent) itt vehet fel jegyet.
Tudásbázis, Sablon válaszok/Canned responses: automatikus kimenő válaszok, pl. jegy felvétel visszaigazolása.
TILOS állítani: Munkatárs (Agent) panel, Email beállítások (Emails) menü